فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    لپ تاپ استوک اچ پی HP Elite X2 1012 G2

     Hp Elite X2 1012 G2 - i5-7200U - 8GB - 256M2 - LED 12.3" - intel HD 620

    شناسه محصول: DKS-1172
    شناسه محصول: DKS-1172
    دسته بندی: لپ تاپ استوک HP
    30 روز گارنتی طلایی دکان استوک
    مشخصات فنی بیشتر
    • سازنده پردازنده: Intel
    • سری پردازنده: Core i5
    • مدل پردازنده: 7300U
    • ظرفیت حافظه رم: 8 گیگابایت
    • حافظه پرسرعت - SSD: SSD 256 M2
    • سازنده پردازنده گرافیک: Intel
    • اندازه صفحه نمایش: "12:5 اینچ
    • دقت صفحه نمایش: FULL HD|1920×1080
    • صفحه نمایش لمسی: دارد
    • شرایط ابطال گارانتی: هر گونه دستکاری و مخدوش شدن در هولوگرام گارانتی
    مشاهده بیشتر + مشاهده کمتر -
    امتیاز محصول
    فروشنده: دکان استوک
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    15٬834٬000 تخفیف
    تعداد
    تحويل سريع تحويل سريع

    کمتر از 2 ساعت

    پشتيباني 24 ساعته پشتيبانی

    از 8 الی 21

    پرداخت در محل پرداخت در محل

    نقد و کارت خوان

    7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت

    بالای 100 هزار تومان

    ضمانت اصالت كال ارسال رایگان

    بالای 100 هزار تومان

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    لپ تاپ استوک اچ پی HP Elite X2 1012 G2
    نقد و بررسی
    نقد و بررسی تخصصی

    معرفی لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    اچ پی نسل دوم لپ‌تاپ های جداشدنی 2 در 1 خود را به مدل HP ELITE X2 1012 G2 با قیمت پایه 1099 دلار در july 2017 (تیر 1396) در ایالات متحده عرضه کرد. تبلت ویندوزی اچ پی علاوه بر داشتن طراحی زیبا و دلنشینش، دارای سخت افزار قدرتمندی است که در جهت انجام کارهای تجاری معرفی شد و در دسته (business laptop) قرار می‌گیرد. قلمی که همراه آن است، نیازهای طراح‌ها و فوتوشاپ‌کارهای حرفه‌ای را به خوبی برطرف می‌کند. به طور کلی HP Elite x2 1012 G2 با طراحی زیبا، بدنه مقاوم و قابلیت تبدیل شدن به تبلت، یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال لپ‌تاپی قدرتمند و قابل حمل هستند.

    طراحی و کیفیت ساخت لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    در رابطه با طراحی این محصول باید بگوییم که یکی از امتیازهای مثبت این لپ‌تاپ بین کاربران، طراحی مینیمالیستی یا همان ساده گرایی درونی آن می‌باشد. روکش مات نقره ای و بافت خاص بدنه، ابعاد کوچک، وزن یک کیلوگرمی و بدنه محکم از جنس آلیاژ آلومینیوم از این تبلت یک محصول جذاب ساخته است. این لپ‌تاپ برای افرادی که در حرکت هستند و نیاز به دستگاه قابل حمل دارند، مورد توجه قرار گرفته است. اگر ویزیتور، دانشجو و... یا به دنبال لپ تاپ ویندوزی دارای قلم هستید این گزینه برای شما قابل اعتماد و مناسب است.

    صفحه نمایش لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    نمایشگر hp elite x2، دارای یک پنل لمسی IPS با اندازه 12.3 اینچ و نسبت تصویر 3:2 است که تصاویر را با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده به شما نمایش می‌دهد. در بالای صفحه نمایش سنسور های تنظیم نور خودکار قرار دارد تا تبلت نور خود را با محیط های مختلف تنظیم کند. نوردهی این صفحه نمایش در زیر آفتاب عملکرد خوبی دارد و راضی‌کننده است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ برای طراحی، عملکرد خوبی را به شما ارائه خواهد داد؛ بهترین گزینه برای طراحان لباس و نویسندگان می‌باشد. این صفحه نمایش از قلم HP پشتیبانی می‌کند.

    کیبورد و تاچ پد لپ تاپ  HP ELITE X2 1012 G2

    یکی از نقاط قوت این لپ‌تاپ، کیبورد جداشونده آن است. اگر شما هم به کار در شب عادت دارید کیبورد این لپ‌تاپ با نور پس‌زمینه سفید که در سه مرحله نوردهی تنظیم می‌شود؛ علاوه بر زیبایی، کار کردن با آن را لذت‌بخش می‌کند. صفحه کلید این لپ‌تاپ درحال ظریف بودن، استحکام خوبی دارد و بصورت مگنتی (آهن ربا) به تبلت متصل شده و به راحتی از آن جدا می‌شود.
    تاچ‌پد روی این صفحه‌کلید قرار گرفته است و از پشتیبانی چند‌لمسی پشتیبانی می‌کند. جای اثر انگشت به سختی روی بدنه صفحه‌کلید باقی می‌ماند اما باید خیلی مواظب باشیم؛ زیرا به دلیل ضخامت خیلی کم کیبورد ممکن است با فشار بیش از حد آسیب ببیند.

    سخت افزار لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    یکی از مهم‌ترین ملاک‌هایی که قبل از خرید یک کالای دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید، مشخصات سخت افزاری لپ‌تاپ است. حال که با مشخصات ظاهری این کالا تا حدودی آشنا شدید، در ادامه با بررسی سخت افزاری HP ELITE X2 1012 G2 با ما در این مقاله همراه شوید تا بتوانید انتخاب بهتر و دقیق‌تری داشته باشید.

    پردازنده مرکزی لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    اچ پی برای لپ‌تاپ HP Elite X2 1012 g2 از CPU های سری Core U استفاده کرده است. این پردازنده‌ها نسبت به مصرف انرژی، قدرت بسیار خوبی ارائه می‌دهند. با توجه به استفاده از نسل هفتم این پردازنده‌ها، شاهد قدرت پردازشی بسیار خوبی هستیم. 4 مدل پردازنده برای این لپ‌تاپ وجود دارد. این تبلت لپ‌تاپی اچ پی ۳ مگابایت کش دارد و فرکانس کاری آن بین ۲.۶ گیگاهرتز تا ۳.۵ گیگاهرتز می‌باشد.

    هارد لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    این محصول از حافظه 256 و 512 گیگابایت، حافظه پر سرعت ssd پشتیبانی می‌کند و تا 1 ترابایت قابل ارتقا است. هاردی که روی مادربرد این محصول قرار می‌گیرد از نوع پر سرعت SSD M.2 بوده که علاوه بر داشتن سایز کوچک، سرعت بسیار بالایی دارد. هارد این لپ‌تاپ در بخش تعمیرات فروشگاه دکان استوک قابل تعویض یا ارتقا است.

    رم لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    در این تبلت ها از رم 8 و 16 گیگابایتی از نوع رم LPDDR3-1866 SDRAM استفاده شده است. توجه کنید که رم به کار رفته در این مدل به صورت آنبرد روی مادربرد قرار گرفته و قابل ارتقا نیست؛ زیرا به صورت شرکتی یا رم 8 گیگ و یا رم 16 گیگ روی مادربرد الایت ایکس 2 گذاشته‌اند. پس هنگام سفارش و خرید محصول دقت داشته باشید که رم چند گیگابایت را سفارش می‌دهید زیرا قابل ارتقا نیست.

    پردازنده گرافیکی لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    در این دستگاه از کارت گرافیک مجزا استفاده نشده است و همه پردازش‌ها با استفاده از گرافیک آنبرد داخلی آن انجام می‌شود. مدل گرافیک این محصول ۶۲۰ Intel HD  می‌باشد. ولی نگران این موضوع نباشید که در انجام کار های روزمره یا گرافیکی کم بیاورد؛ زیرا گرافیک ۶۲۰ Intel HD از قدرت نسبتا خوبی برخوردار است و تقریبا تمام کارهای روزمره و متوسط را انجام می‌دهد که  در مقایسه با هم‌رده های خود، امتیاز خوبی را به دست آورده است.

    اسپیکر لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    سیستم صوتی این محصول، توسط یکی از معتبرترین برندها طراحی و ساخته شده است. این کار باعث شده تا خروجی صدا بسیار شفاف و گوش نواز باشد. انگار که نتیجه همکاری اچ پی با bang & olufsen جواب داده است و این سیستم صوتی دارای اسپیکرهای دوگانه بوده و حجم صدا و کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

    میکروفون لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    میکروفون های لپ‌تاپ استوک HP Elite X2 1012 g2 ساخت همین برند قدرتمند است. میکروفون‌ها دوگانه هستند و توانایی ضبط صدا به صورت استریو را دارند. از جمله امکانات مهم این میکروفون‌ها، می‌توانیم به قابلیت echo cancellation وnoise suppression اشاره کنیم.

    وبکم لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    در این لپ‌تاپ از دو دوربین استفاده شده که دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است که به عنوان وبکم هم کاربرد دارد. دوربینی دیگر با کیفیت ۸ مگاپیکسل در پشت این لپ‌تاپ تبلتی وجود دارد که می‌توانید فیلم هایی با رزولوشن HD یا همان کیفیت 720p را رکورد کنید.

    پورت های لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    معمولا تبلت های ویندوزی پورت‌های کمی دارند که  لپ‌تاپ HP Elite X2 1012 g2 نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای استفاده بهتر باید از داک‌های افزایش‌دهنده درگاه ها استفاده کنید. درمورد پورت‌های این تبلت باید بگوییم که دارای یک پورت USB 3 و یک پورت Type-c است که علاوه بر انتقال فایل‌ها برای شارژ کردن نیز استفاده می‌شود. همچنین برای انتقال صدا از یک جک 3.5 میلی متری بهره می‌برد.

    باتری لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

     اگر بخواهیم در مورد باتری تبلت اطلاعاتی را برایتان ارائه دهیم باید بگوییم که باتری 4 سلولی این محصول ۴۷ وات ساعت (47 Wh) قدرت دارد. این باتری از جنس لیتیوم یون ساخته شده است و کاملاً قدرتمند می‌باشد و میزان شارژدهی آن حدود 3 الی 6 ساعت است.

    ویژگی های لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    • حسگر اثر انگشت خیلی راحت اثر انگشت را تشخیص داده و زحمت وارد کردن پسورد طولانی را به شما نمی دهد. 
    • رنگ لپ‌تاپ تبلتی اچ پی نقره‌ای و بسیار شیک است.
    • دارای سیستم عملکردی خوب، قابلیت نصب مودم داخلی LTE (سیمکارت خور)، پشتیبانی از قلم و باتری بادوام است.
    • وزن این لپ‌تاپ در مقایسه با نسل های پیشین خود کمی سبک تر می باشد.
    • سیستم امنیتی اچ پی همیشه زبان زد بوده است؛ می‌توانید شبکه های امنیتی را، همانطور که دوست دارید بخش بندی کنید.

    قیمت لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    قیمت جهانی لپ‌تاپ HP ELITE X2 1012 G2 از 1099 دلار آغاز شده و بسته به کانفیگ آن افزایش می‌یابد. این استارت قیمت برای سری سی پی یو CORE i3 محاسبه شده است. این تبلت ویندوزی خوش قیمت اچ پی در سری سی پی یو های CORE i5 و CORE i7 هم عرضه شده که قیمت آن ها متفاوت است.

    خرید لپ تاپ HP ELITE X2 1012 G2

    برای خرید لپ‌تاپ استوک HP ELITE X2 1012 G2 شما می‌توانید از فروشگاه معتبر دکان استوک اقدام به خرید کنید. فروشگاه ما وارد کننده مستقیم و بدون واسطه کالا‌های استوک اروپایی و آمریکایی است که اینماد هم دارد. قیمت به روز لپ‌تاپ HP ELITE X2 1012 G2 را می‌توانید در بخش خرید ببینید.

    جمع بندی و مقایسه با رقبا

    لپ‌تاپ‌های تبلت‌شو اچ پی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر سخت افزار قوی به‌کار رفته در لپ‌تاپ، هزینه تمام شده‌ی آن نسبت به برند‌های رقیب پایین‌تر است.
     اگر شما به خرید اینگونه لپ‌تاپ‌ها علاقمند هستید، تمامی دستگاه‌های وارد شده توسط فروشگاه دکان استوک تست شده‌اند و سالم می‌باشند. قبل از خرید جهت انتخابی بهتر می‌توانید از قسمت پشتیبانی سایت مشاوره رایگان دریافت کنید. در جدول زیر برخی از محصولات هم رده با لپ‌تاپ تبلت ویندوزی HP ELITE X2 1012 G2 دیده می‌شود.

    MONITOR GRAPHIC HARD RAM CPU Model
    "FHD 12.3 Intel HD 620 256GB SSD 8GB DDR3 Core i5 – 7300U Dell LATITUDE 5285 
    "12.3 2K Intel HD 620 256GB SSD 8GB DDR3 Core i5 – 7300U Microsoft SURFACE PRO 5
    "FHD 12.3 Intel HD 520 256GB SSD 8GB DDR3 Core i5 – 6300U Microsoft SURFACE PRO 4

    سوالات متداول

    1. لپ‌تاپ HP ELITE X2 1012 G2 برای چه کارهایی مناسب است؟

    از آن جایی که قابلیت حمل آن بسیار آسان است برای مشاغلی که به یک سیستم همراه با دوام و کیفیت بالا نیاز دارند بسیار مناسب است. ویزیتورها، دانشجوها، طراح‌های لباس، گرافیست‌ها و... می‌توانند از این لپ‌تاپ بهره بالایی ببرند.

    2. آیا لپ‌تاپ HP ELITE X2 1012 G2 در انجام کارهای گرافیکی داغ می‌شود؟

    لپ‌تاپ HP ELITE X2 1012 G2 در انجام کارهای روزمره و گرافیکی سبک افزایش دمای آنچنانی ندارد اما در کارهای گرافیکی و طراحی‌های سنگین و طولانی مدت باید بگوییم که افزایش دمای محسوسی خواهد داشت.

    3. آیا کیبورد لپ‌تاپ HP ELITE X2 1012 G2 برای تایپ کردن مناسب است؟

    این کیبورد دکمه‌های بسیار نرمی دارد و با توجه به جزیره‌ای بودنشان (فاصله استاندارد میان دکمه ها) در کنار کارایی بالا، به شما زیبایی بی نظیری را نیز ارائه می‌دهد تا بتوانید در کنار زیبایی یک تجربه تایپ بسیار خوب را داشته باشید.


    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در بزرگترین و معتبرترین فروشگاه وارد کننده کالای دیجیتال استوک و آکبند اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا